Flight 1549
Airbus A o numerze NUS, pilotowany przez doświadczonego, letniego pilota Chesleya Sullenbergera wystartował o godzinie Na pokładzie znajdowało się osób pasażerów i 5 członków załogi. Krótko po starcie maszyna uderzyła w stado ptaków i utraciła moc w obu silnikach. Kapitan natychmiast flight 1549 wieżę na lotnisku LaGuardia o zaistniałej sytuacji i skierował samolot z powrotem na lotnisko, flight 1549.
Pokaż listę globalnego wykorzystania tego pliku. Niniejszy plik zawiera dodatkowe informacje, prawdopodobnie dodane przez aparat cyfrowy lub skaner użyte do wygenerowania tego pliku. Jeśli plik był modyfikowany, dane mogą być częściowo niezgodne z parametrami zmodyfikowanego pliku. Plik Historia pliku Lokalne wykorzystanie pliku Globalne wykorzystanie pliku Metadane Rozmiar podglądu — × pikseli. Inne rozdzielczości: × pikseli × pikseli × pikseli × pikseli.
Flight 1549
A należący do US Airways, po starcie z nowojorskiego lotniska La Guardia wleciał na stado ptaków, w wyniku czego przestały pracować oba silniki. Samolot szczęśliwie wylądował na przepływającej przez Nowy Jork rzece Hudson i jedynie kilka ze osób będących na pokładzie odniosło niewielkie obrażenia. W czasie szczęśliwego wodowania, maszynę pilotował kapitan Chesley Sullenberger oraz pierwszy oficer Jeff Skiles. Choć za bohaterów uważa się dwóch pilotów, Skiles zaznaczał, że za szczęśliwe zakończenie odpowiedzialny był cały sztab ludzi. Strona główna Wiadomości Wiadomości. Data publikacji:. Źródło artykułu. Najczęściej czytane. Zmarł Zbigniew Tatara. Bezpłatne szkolenie szybowcowe dla młodzieży w Aeroklubie Poznańskim. Dzień Otwarty w Lotniczej Akademii Wojskowej. Czytaj więcej. Blog Mikołaja Doskocza: Dopuszczalne wysokości lotów, a przepisy ruchu lotniczego i logika. Ceny paliw lotniczych w marcu, nieznacznie w dół.
Airbus A o numerze NUS, pilotowany przez doświadczonego, letniego pilota Chesleya Sullenbergera wystartował o godzinie Miracle on the Hudson.
Zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. In this heart-stopping tale, the passengers of the Hudson River crash landing evoke in compelling detail the terrifying explosion as both engines were destroyed, the violent landing on the river, and the thrill of their rescue from the wings and from rafts. Jay McDonald, a thirty-nine-year-old software developer, had survived brain-tumor surgery just two years earlier and now faced the unimaginable. Generic filters. Zarejestruj się Zaloguj się Moje konto. Miracle on the Hudson.
It stems from a real-life incident on January 15, , when the world witnessed an aviation miracle unfold as US Airways Flight made an exemplary emergency landing on the Hudson River. This awe-inspiring event captured global attention and later inspired a movie titled Sully starring Tom Hanks. He had accumulated nearly 20, flying hours by the time of this incident. This experience included over 4, hours of flight time specifically on the Airbus A , the aircraft involved in this event. First Officer Jeffrey Skiles, while relatively new to the Airbus A with only 37 hours of experience on that specific aircraft type, brought a substantial degree of total flying experience to the cockpit. Up to this incident, Skiles had amassed over 20, flying hours. However, shortly after takeoff, the tranquility of the cabin was abruptly shattered by a series of loud bangs. This occurred approximately 4. With both engines incapacitated, Captain Sullenberger and First Officer Skiles faced a critical decision. Calculating that neither returning to LaGuardia nor diverting to nearby Teterboro Airport was actually achievable, they made the daring choice to execute an emergency water landing on the nearby Hudson River.
Flight 1549
The plane was on a commercial flight with people on board and had left LaGuardia Airport six minutes earlier, but it had to land after a flock of birds hit its engines. The event was remarkable because no one died. Because of this, the event was called the Miracle on the Hudson. In , a movie was made recreating the crash. The movie is named Sully , after the plane's main pilot Chesley "Sully" Sullenberger. The plane took off from LaGuardia Airport at pm.
Funny mechanical engineering quotes
Ukryte kategorie: Szablon cytowania czasopisma — brak numeru strony Artykuły wymagające aktualizacji. Odmieniamy lotniska i lądowiska trawiaste. Twoje konto Moje konto Rejestracja Zapomniałem hasła. Strona główna Wiadomości Wiadomości. National Public Radio, A należący do US Airways, po starcie z nowojorskiego lotniska La Guardia wleciał na stado ptaków, w wyniku czego przestały pracować oba silniki. Licencja Ponowne użycie tego pliku. Reuters, Dokładniejsze informacje o tym, co należy poprawić, być może znajdują się w dyskusji tego artykułu. Pierwszym oficerem i pilotem nielecącym PNF był Jeff Skiles, lat 49, także pilot o dużym doświadczeniu dla linii US Airways: w sumie ponad 23 lata pilotowania [12]. Akcję ratunkową ostatecznie zakończono o Zamknij ustawienia ciasteczek RODO.
On January 15, , the Airbus A serving the flight struck a flock of birds shortly after takeoff from LaGuardia, losing all engine power.
Drukuj lub eksportuj. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Airbus A lot US Airways w trakcie wyciągania z wody fot. Nieoficjalny zapis radarowy lotu wskazuje, że samolot osiągnął maksymalną wysokość stóp czyli m , a następnie rozpoczął kontrolowany lot szybowcowy , połączony z nieuchronnym opadaniem [3]. Wydobyte czarne skrzynki wysłano w celu analizy ich zawartości do Waszyngtonu. Pierwszym oficerem i pilotem nielecącym PNF był Jeff Skiles, lat 49, także pilot o dużym doświadczeniu dla linii US Airways: w sumie ponad 23 lata pilotowania [12]. Licencja Ponowne użycie tego pliku. Z osób na pokładzie wszyscy przeżyli katastrofę. Lądowanie zostało przeprowadzone wręcz perfekcyjnie, a samolot doznał lekkich uszkodzeń. Bezpłatne szkolenie szybowcowe dla młodzieży w Aeroklubie Poznańskim.
Has casually come on a forum and has seen this theme. I can help you council.
I consider, that you are not right. Let's discuss. Write to me in PM.